Retur in 14 zile

1.DENUNTAREA UNILATERALA A CONTRACTULUI (RENUNTAREA LA CUMPARARE)


Conform legislatiei in vigoare, si anume a OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice, numite in continuare cumparator. Produsele achizitionate de persoanele juridice nu pot face obiectul renuntarii la cumparare.

In termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. In cazul in care in termenul de 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, acesta din urma nu returneaza produsul, denuntarea unilaterala a contractului nu va opera.

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

SC PAMIKIO FASHION SRL (proprietar magazine online /site Pami.ro) – numita in continuare vanzator - nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului trimis spre returnare, in urma renuntarii la cumparare de catre consumator.

Costul transportului produselor returnate revine in totalitate cumparatorului. Produsele trebuie sa fie returnate prin intermediul unui serviciu de curierat rapid, solicitat de catre cumparator, exclus serviciul Postal cu ridicarea de la posta a coletului de catre vanzator.

Restituirea contravalorii produsului in contul bancar al consumatorului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului, cu conditia primirii produsului de catre vanzator si a verificarii produsului in acest interval. In cazul unor verificari mai complexe, acest termen se poate prelungi, vanzatorul fiind obligat sa notifice cumparatorul in acest sens. Pentru comenzile achitate dintr-un cont bancar, restituirea contravalorii produsului se face in acelasi cont din care s-a efectuat plata. Aceasta clauza se aplica conform OUG nr. 34/2014, pentru achizitia de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in art. 2, punctul 7.

Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Conditii generale de retur:

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile, etichetele si documentele care l-au insotit.
Se poate aplica returnarea produsului cu valoare diminuata daca produsul este returnat folosit si vanzatorul poate solicita plata valorii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial, daca acest lucru este posibil. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului, iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat. Returul va fi efectuat doar daca se accepta plata de catre cumparator a valorii diminuarii produsului pentru aducerea la starea initiala sau pentru acoperirea diferentei de vanzare a produsului ca second hand.
In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada promotionala insotit de alt produs cadou, se returneaza si cadoul aferent produsului de baza, care face obiectul returului. Daca acel cadou nu s-a returnat, se va diminua valoarea produsului cu valoarea cadoului, ce va fi comunicata in prealabil cumparatorului.
In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada insotit de cupon valoric cadou, iar valoarea cuponului a fost transformata in discount sau consumata la o alta comanda ulterioara, valoarea cuponului consumat se va retine cumparatorului din valoarea produsului returnat.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

PRODUSE SI SERVICII EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNARE


Conform art. 16 din O.U.G. 34/2014, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate, cutia este nedeschisa sau cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

Produse ce au suferit modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, etc.
Produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si produsele care prin natura lor, nu pot fi returnate.
Produsele consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta, lampi, carduri de memorie, etc) sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Acestea se pot returna doar daca sunt sigilate.
Produse de intretinere si cosmetica auto desigilate / folosite.
Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Servicii comandate special de catre client, derulate sau in curs de derulare.

2. RETURUL IN CAZUL PRODUSELOR NEFUNCTIONALE SAU LIVRATE GRESIT


Returul poate fi solicitat atat de catre persoane fizice cat si de catre persoane juridice daca produsul livrat este nefunctional sau a fost livrat gresit. In acest caz costul transportului va fi suportat de catre vanzator.

Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie (produse DOA)
in cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional nou, dupa constatarea in service a defectiunii, in limita stocului disponibil si intr-o perioada de timp rezonabila.

In acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, preia coletul pe cheltuiala lui si il va trimite in service pentru constatarea defectiunii de fabricatie semnalate de catre cumparator .

In cazul constatarii defectului, fie vanzatorul va inlocui produsul CU UN PRODUS NOU, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea acestuia si de disponibilitatea in stoc a produsului.

* In cazul in care rezolutia service-ului este ca defectiunea produsului se datoreaza utilizarii gresite, neconforme, a produsului, exclusiv din culpa cumparatorului, acesta fie plateste costurile de constatare service si transport tur-retur si primeste produsul defect sau i se transmite costul reparatiei pe care il va achita impreuna cu costul de expediere al produsului catre vanzator si retur, catre comparator.


Produse livrate gresit: in cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Si in acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, ridica coletul pe cheltuiala lui si, in cazul constatarii livrarii gresite, fie va inlocui produsul si il va livra gratuit cumparatorului, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea acestuia.


In oricare dintre cele doua situatii mentionate anterior, daca se constata ca produsul functioneaza sau a fost livrat corect, cumparatorul va primi costul produsului diminuat cu valoarea transportului coletului de la cumparator la vanzator, precum si de la vanzator la cumparator.

PROCEDURA DE RETURNARE:

Pentru a ne aduce la cunostinta hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a paisprezecea (14-a) zi calendaristica de la data primirii produsului, va rugam sa ne notificati in scris pe email: contact@pamikio.com sau sa accesati formularul de retur.

Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.
Dupa trimiterea acestui mesaj, veti fi contactat pentru confirmare, de catre un reprezentant al site-ului Pami.ro.